مپ وار جدید برای تاون هال 9

جمعه 25 دی 1394
22:53
Admin
مپ وار جدید برای تاون هال 9

امروز قصد داریم یک مپ وار جدید ضد 3 ستاره برای تاون هال 9 به نام تریتون(Triton) شما معرفی کنیم که طراحی این مپ به گونه است که حمله کننده شاید بتواند دو ستاره از مپ بگیرید اما گرفتن هر 3 ستاره از این مپ وار بسیار سخت و حتی شاید هم بتوان گفت غیر ممکن است.

متن در ادامه مطلب دنبال کنید...

ویژگی های مپ وار تریتون:

  • دارای 5 مکان برای قرار دادن تله ی دوجاینت بمب
  • فریب دادن نیرو های کلن کستل بسیار سخت است
  • ایر دفنس ها منحصر به فرد و دارای فاصله ی زیاد از یکدیگرند
  • ویزارد تاور روی لاوا ها قفل نمی کند=ضد لاوا هوند
  • طراحی این مپ وار دارای تقارن نیست
  • تله های فنری برای مقابله با هوگ سوار ها در مکان مناسبی قرار دارند

نحوه کارکرد مپ وار تریتون

ضد ترکیب GoLaLoon

ترکیب GoLaLoon (گولم،لاوا،بالن) یکی از قدرتمند ترین ترکیب های تاون هال 9 است و از بیشتر مپ ها حداقل 2 ستاره را می گیرد اما این مپ چگونه در برابر این ترکیب عمل می کند؟

در این نوع ترکیب معمولا اتکر ها هدفشان نابودی چند چیز در مپ حریفشان است که معمولا آن چیزها این ها هستند:3 ایر دفنس ، 3 ویزارد تاور و آرچر کویین . برای نابودی هر یک از این ها اتکر باید مقداری نیرو بفرستد که همه آن ها مخصوصا آرچرکویین و ایر دفنس ها را نابود کند.

همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید بیشتر اتکر ها به دلیل وجود تاون هال در بالا ، اتکشان را از بالای مپ شروع می کنند که این یک فریب است چراکه به دلیل وجود آرچر کویین در کنار ایر دفنس می توان آسیب زیادی به نیرو موردنظر زد البته یک ویژگی دیگر نیز وجود دارد که آن هم وجود مخازن در کنار ایر دفنس می توان نیرو های دیگر که به عنوان پشتیبان هستند را از ایر دفنس دور نگه داشت که البته به دلیل اینکه بیشتر نیرو ها در این ترکیب ، بیشتر به دنبال دفاعی ها هستند این مورد زیاد به کار نمی آید ولی به این معنا نیست که بی استفاده باشد

قسمت پایینی مپ چطور؟

خب با توجه به اینکه تاون هال در بالای این مپ وار قرار دارد بعید است که بازیکنی از پایین اتک را شروع کند اما اگر بازیکنی این کار را کرد نتیجه ای بسیار بدتر از قسمت بالایی مپ می گیرد!

ضد ترکیب GoHogs

این استراتژی هم یکی از قدرتمند ترین استراتژی ها در تاون هال 9 است در این استراتژی هم اتکر معمولا به آرچر کویین حمله می کند و پس از نابود شدن آرچر کویین هوگ ها را رها می کند اما رسیدن به آرچر کویین سخت است و همانطور که در ابتدا هم گفتیم این مپ دارای مکان هایی خوب برای تله دوجاینت بمب است که این تله هم به خوبی از پس هوگ ها بر می آید .

بیایید فرض کنیم که اتکر با اسپل جامپ و این ترکیب به آرچر کویین رسید و آن را هم نابود کرد اما وقتی هوگ ها را رها کند آنان روی تله دوجاینت بمب رفته و نابود می شوند

ویژگی های دیگر:

ضد Golo: حتی اگر کسی با این ترکیب بتواند هر 3 ایردفنس را نابود کند بالن برای 3 ستاره کردن این مپ وار کم می آورد

ضد GoWiPe /GoWiWi/GoWiVa : با این استراتژی مهاجم بیش از 60 درصد مپ را نمی تواند نابود کند.

این مپ واقعا مپ خوبی برای وار هست و امیدوارم برای شما هم مفید واقع شود !

موفق باشید.


[ بازدید : 931 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
علی1394/10/26 ساعت 22:52
عالی بود داش دمت گرم از وقتی که این مپو گذاشتم دیگه سه استار نشدم
iran-clash.avablog.ir
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]